ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Brošići


Napravila sam još nekoliko brošića od čipaka i satenskih traka. Ovaj gornji napravljen je od komada bijelog pamučnog platna, koje sam najprije obojala u crnom čaju i dobila ovu neobičnu boju. Ovisno o količini čaja (pravog u listićima, iako ni vrečice nisu loše) i trajanju namakanja platna dobijem tamniju ili svijetliju boju. Boja se samo čisti pamuk, sintetika ne prima prirodne boje. Svaku sam laticu rezala posebno i ušivala na krug od gaze i komadića čipkastih traka. Palo mi je na pamet da probam obojati platno u ljuskama luka, baš kao jaja za Uskrs. Javiti ću vam rezultat!


I ovdje ima nekoliko slojeva: gaza, komadići čipke, saten trake, till i vjenčić od čipke. Dodala sam još jedan 'zlatni' gumb i privjesak u obliku lista.

Broj komentara: 6:

  1. divan je! bas onako vintage!!!jedva cekam rezultat bojenja, ja sam cula za nesto sa bojanjem sa orahovim deblom...ako se ne varam?...

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam jedan orah u dvorištu i svaki put ga skupljam u rukavicama jer jako farba! Vidiš, odlična ideja, čim bude zelenih oraha, kuham boju! isto je i sa listovima... baš ću probati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako su romanični tvoji broševi. Jednom sam se okušala s takvim stilom s jastučićima za lavandu i nisam bila zadovoljna sobom i urađenim, čekam neki klik u glavi da inspiracija krene. Zaista prekrasno i dobro ukomponirano, veliki LIKE!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj stvarno su prekrasni brošići,svaki puta me iznova oduševiš,znaš da mi daješ uvijek volju da nešto takvo izradim i sama:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks, and thanks for joining me.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...