petak, 24. veljače 2012.

Cipelica čuvarica iglica


Ovu cipelicu pletenu od vrbove šibe, davno sam kupila u Zagrebu u jednom 'gif-shop'-u. Već je bila malo požutila pa sam je obojala bijelom akrilnom bojom. Palo mi je na pamet da od nje napravim jastučić za igle. Nažalost, više nemam svoje cipelice koje je mama čuvala - izgorjele su u ratu! Baš bi bilo zgodno napraviti ovakav jastučić u dječjim cipelicama.


Kupila sam nekoliko sintetičkih spužvi u trgovini i izrezala jednu u krug malo veći od otvora cipelice. Uvijek treba najprije isprobati na koju veličinu spužvu moramo srezati jer se malo stisne kad na nju navučemo komad platna i stegnemo pri dnu, a i sav višak se lako ugura unutra jer je spužva mekana. Odabrala sam bijelo platno jer sam htijela da sve bude u bijelo-krem tonu.  Ljepilom za drvo namazala sam unutrašnjost cipelice i ugurala spužvu obučenu u platno.

     

Potom sam nalijepila komad bijele čipke oko ruba cipelice i još komad ukrasne trakice krem boje. Cipelica je vec imala mašnu od šiba i na nju sam samo pričvrstila buketić od umjetnog cvijeća. Ovaj sam dobila na jednom vjenčanju, a mogu se kupiti u trgovinama vjenčanica ili ukrasa za torte. Gotove ružice u raznim bojama ima i Chemaco.

4 komentara:

  1. Preslatko izgleda,koja divna ideja,i baš mi se boje posebno sviđaju...

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko, predivno i perfektno!!! Mislim da ove tri riječi sve govore!!! Pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. E znaš šta...ovo je prekokrasno!!!
    A vidim tu i jedan divni čipkasti jastučić za igle!
    Lijepo je imati maštu i spretnost i od stvari koje imamo negdje u kući napraviti nešto što će izgledati lijepo a k tome biti i korisno! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na linku, a ideja su uvijek dobrodošle. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...