subota, 18. veljače 2012.

Kamo s dugmadi?


Kad cijeli život kreirate raznolike stvari, s vremenom se nakupi svakavog pribora i materijala. Sanjam da mali neiskorišteni hodnik na katu kuće pretvorim u hobby radionicu (što, zapravo i nije nekakav veliki posao) i da sav materijal i pribor za rad imam na jednom mjestu. Ove duge zimske i prilično hladne večeri sam iskoristila za pospremanje ladica i ormara i  ujedno napravila inventuru materijala za moje kreacije. Sinoć sam sortirala dugmad pomiješanu u nekoliko plastičnih vrećica i posložila ih u lijepe staklenke i prozirne plastične kutije.


Nisam htijela vratiti njihove originalne poklopce nego sam ih ponijela u trgovinu da pronadjem odgovarajuće plutene čepove. Tu bas nisam bila optimistična jer su staklenke svih mogućih veličina, a onda sam se oduševila kad sam u trgovini uspjela naći jeftine plutene čepove svih veličina, koji su mi upravo odgovarali otvorima na staklenkama. 


Mislim da ću polako sve sitne stvari pospremati u staklenke jer su prozirne i vidim sto je u njima i izbjeći 
traženje po kutijama i vrećicama...
A o radionici u hodniku razmišljam sve češće i pravim prve skice.

I da, jučer sam pronašla ovaj divan 'sajt' SCRAPBOOKING. Mnoštvo ideja članova, koji se bave scrapbookingom i kolažima - samo posjetite galeriju - i odlična trgovina sa svim mogućim materijalima. Gledala sam, cijene su vrlo pristupačne, a ima divnih stvari: papira za kolaže, ključići, metalni uglovi za bilježnice, trake,  albumi, grickala za papir kakve samo poželjeti možete, alati, ljepila... 
Ovo su neki od papira, koji se meni sviđaju (30x30 cm). Super su za kolaže, koje radim, a koštaju samo 1.09 dolara.



U sekciji 'Videos' možete pogledati brojne video snimke o proizvodima ili tehnikama izrade. Napr. ovaj je o papirima iz ponude 


Broj komentara: 7:

  1. Meni su dugmići u tegli predivan ukras sam po sebi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam nekako i računala, da budu korisni i lijepi na polici u budućoj radionici. Obožavam boce s plutenim čepovima.

      Izbriši
  2. Sviđaju mi se tvoje staklenke. Nisam ni znala da ima za kupiti plutene čepove za njih. Moram u potragu. I hvala ti za link "nema kaj nema", već su mi gricke zapele za oko he he
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Poštovana,
    već sam danima u potrazi za plutenim poklopcima većih promjera. Tako me i google pretraga navela na Vaš blog. Možete li mi reći gdje ste našl taj veliki izbor čepova? Unaprijed zahvalna. Mirna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mirna, ove sam čepove kupila u jednoj trgovini svaštari, ovdje u Lipiku. Ako hoćete, možemo se dogovoriti da vam kupim. Nisu ni tako skupi. Javite mi na moj mail vmflower@gmail.com

      Izbriši
    2. hvala, poslala sam vam maill

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...