subota, 4. veljače 2012.

Karte za poklone


Pozdrav drustvo! Vani pada snijeg pa ne vidim kako drugacije provesti vikend nego u radionici. Jutros sam se posteno nadisala svjezeg zraka dok sam ocistila prilaze, balkone i terasu od snijega (mogla bih opet jer ne prestaje padati!) i vise ne zelim van. Bacila sam se na izradu kartica za poklone. Velike su otprilike 10 x 5 cm. Izrezala sam ih od tanjeg kartona, a kao podlogu nalijepila sam s obje strane tekst iz neke stare raskupusane knjige.


Potom sam odgulila rubove slicicama s botanickim motivima i zalijepila ih na kartoncice. Komadom ukrasne trake ukrasila sam jedan rub, a na drugi izbusila rupicu i provukla komad uske cipke. Novi busac papira kupila sam neki dan u KTC trgovini za samo 15 kn!
Komadic zavoja s rascupanim rubovima i jedan mali gumb dodatno ukrasavaju kartu za poklone. Mislim da na ove bogate slicice ne treba dodavati previse ukrasa.

3 komentara:

  1. Stvarno nam je snijeg pošteno zapadao,i stvarno je najbolje biti u kući i baciti se na neki posao..ovo ti tako efektno izgleda,savršeno si ih izradila,znaš da mi djeluju kao iz časopisa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dear Kalipso, thank you very much for becoming a member of my blog! This gave me the chance to visit you here! I love your tags and will become a follower of your blog, too! Greetings, Manuela

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...