subota, 11. veljače 2012.

Košarica


U ovoj košarici nekada su bile posudice za sol i papar. Napravljena je od špage, a da postane čvrsta, pretpostavljam da je špaga uronjena u štirku ili nesto slično. Obojala sam je bijelom akrilnom bojom jer mi se siva boja špage bas nije svidjela. I tu sam za jastučić koristila spužvu presvučenu bijelim platnom i zalijepila za košaricu ljepilom za drvo. 


Na rub sam pričvrstila traku od čipke, a na oba kraja ručke pričvrstila mašnu od kariranog platna i cvijet. Traku od platna za mašnu rezem cik-cak škarama pa samo izvučem nekoliko niti po rubovima da dobijem taj otrcani izgled.




Broj komentara: 7:

  1. Kako fantastično izgleda,stvarno se divim tvojoj maštovitosti i originalnim predmetima koje stvaraš...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, jesi vidjela, otvorila sam Etsy shop?

      Izbriši
  2. Ovo je prava vintage romantika...divna košarica...lijepo si je dotjerala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi Vesna,
    Thanks for you recent comment on my Where Bloggers Create party. Unfortunately it was from LAST years party. LOL! (I've done that before too) Anyway, I haven't made the announcement yet for this years party, but as soon as I do you are welcome to come over and sign up again. I hope you will because it's lot's of fun. :)
    xo,
    Karen

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Karen, the very moment I placed the commend I have realised that it was the last year party. Silly me! But I am looking forward to join this year's party. xo, xo

    OdgovoriIzbriši
  5. I love this pincushion. It is so pretty and I have a thing for pincushions! Your work is beautiful.
    Hugs Jackie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! I love your work too. I just found your blog yesterday and I am happy to follow it... The altered books are beautiful - lots of work too.
      Thanks for following me!
      Vesna

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...