četvrtak, 16. veljače 2012.

Kutija za bonbone


Na moju veliku radost, brat mi je neki dan donio prazne limenke i keramičke posude za začine, koje više ne trebaju. Naravno da sam odmah jednu preuredila u svom stilu.


Imam već mnoštvo vintage sličica, koje pronalazim na Internetu i isprintam na papir ili na poseban transfer papir s kojeg se laganim grijanjem glačalom slike prenesu na tkaninu. Na ovu sam limenku doslovno posložila sve ostatke čipaka i traka, dodala nekoliko vezenih cvijetića (i njih imam nanizane na traku pa ih rezem po potrebi), gumbića i perlica.




Kao podlogu koristila sam papir s tekstom  iz neke stare knjige i dva komadića notnog papira. Rub poklopca obljepljen je čipkastom trakom krem boje. Limenka je zlatne boje bez ikakvog teksta pa je nisam bojala u neku drugu boju. Obično je problem bojanih limenki s poklopcem što se boja ostećuje zatvaranjem limenke.




                                 

Broj komentara: 6:

  1. Što volim ovakve stvari!!!
    Oduševljena sam...vidjela sam već svakakve kutijice, ali ovako nešto još nisam....sve je savršeno posloženo u jednu vintage priču o kutijici u kojoj će se čuvati samo lijepe stvari!

    OdgovoriIzbriši
  2. Genijalno izgleda ova kutijica,baš ima jednu od bombona za koju smišljam ukrašavanje,sada moram malo ukrasti od tebe ideje..reci mi gdje nabavljaš taj posebni transfer papir za tkaninu,to mi je jako zanimljivo..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupim ga tamo gdje i obican papir za printanje. Nije baš jeftin, jedan je oko 15 kn. Samo traži papir za preslikavanje na majice. I pazi kad stavljaš motive da ih prvo sve rotiraš oko osi jer ce inače biti naopako. No, na A4 format možeš posložiti puno ovakvih malih motiva. Ja obično napravim kolaž u Wordu jer je tamo najlakše mijenjati veličinu slika pa onda sve isprintam.

      Izbriši
    2. Ok hvala ti baš ću ga potražiti...

      Izbriši
  3. Jako je lijepa,posebna i romantična!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...