utorak, 7. veljače 2012.

Oznaka za knjigu


Oznake za knjige su zgodan poklon nekome tko voli citati. Ova je napravljena od starog papira i komadica tkanine, cipke i dugmadi.
Komad tvrdog kartona izrezala sam na mjeru prosjecne oznake za knjigu. Karton je od jedne stare knjige, koju sam s mnogim drugima pokupila iz rashoda knjiznice. Ima grubu teksturu i starinski, trosni izgled. 


Kao podlogu za sliku, iskoristila sam komad notnog papira (isto iz rashoda knjiznice!). Nikada ne rezem skarama podloge i slike kada radim shabby stvari. Jednostavno ih odgulim na mjeru. Jednostavno ravnalom pritisnem duz ruba i lagano odgulim. Tako dobijem neravne rubove, ali u u pravcu koji zelim.


Sasvim na donji rub zalijepila sam komad cipke. Potom sam jos napravila krpicu od bijelog zavoja i izvukla rubove da bude cupava; potom komadic cipke, par gumbica i gotovo!
Izbusila sam rupicu na samom vrhu i provukla komad komad spagice.


Broj komentara: 6:

  1. Baš shabby u punom sjaju. Prekrasno i romantično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, zimske veceri su kao stvorene za ovakve svtari...

      Izbriši
  2. Prekrasno Vesna,stvarno divne stvari radiš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala nely, steta sto nisi blize pa da cesce raznijenimo ideje i sitnice.

      Izbriši
  3. Što reći na ovo? Buljim u ekran i ne mogu se dovoljno nadiviti...od malo starog papira, komadić čipkice, par gumbića i puno mašte izradila si originalni bookmarker...nemam riječi, iskreno se divim!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ovo su moji skromni počeci ovakvog načina dekoriranja. Samo da vidiš što sve ljudi rade. naravno, imaju na raspolaganju puno više raznog materijala. Morati ću u on-line shopping.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...