utorak, 21. veljače 2012.

Škrinjica


Ovakve drvene kutije nabavljam u KTC trgovini. Već neko vrijeme imaju odličnu ponudu kutija raznih oblika, ali drugih predmeta od drveta: okvira za slike, pernica, okvira s ogledalom, kutija za nakit s ladicama...


Po prirodi sam nestrpljiva, ali sam se naučila disciplini i strpljenju radeći ovakve stvari. Jer, ovdje je najduža sama priprema kutije. Htijela sam taj ispucani igled, a on zahtijeva vrijeme i strpljenje dok se slojevi boje i laka suše.
Kutiju sam najprije obojala smeđom akrilnom bojom. Pukotine su vidljivije, ako je podloga tamna. Kad se boja osušila, kutiju sam premazala lakom za raspucavanje. I on se mora dobro osušiti. Srećom, zima je pa na radijatoru sušenje ide brže.


Zatim slijedi završni sloj bijele akrilne boje. Za odrediti gustoću boje treba malo iskustva. Mora biti dovoljno gusta da prekrije smeđu i da se lagano nanese u jednom potezu jer se boja odmah počinje raspucavati i kod bojanja nema ponavljanja. Mora se raditi brzo i bojati uvijek u istom smjeru. Kutiju opet dobro posušiti.


Obojala sam i unutrašnjost kutije te na rubove pažljivo kistom nanijela 'zlatnu' boju. Leptirić je nanesen decopage tehnikom. Konačno, kutiju treba lakirati.


Kad je kutija posve suha, može se ukrasiti poklopac škrinjice. Sliku ruža sam napravila od motiva sa papirnate salvete, koju sam priljepila specijalnim ljepilom na komad platna. Kad se posuši, još se samo lagano nekoliko puta izglača. 
A onda uronim u moj kofer s cipkama i trakicama i maštam.


PS. Kad ne rade radijatori, ako mi se ne da čekati da se predmet osuši, jednostavno ih sušim fenom!

Broj komentara: 9:

  1. Oduševila si me s radovima i s blogom!!! Predivno je sve!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno svaki tvoj novi rad,oduševljava iznova više,koliko je samo truda i strpljenja uloženo u ovo,,,stoput bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, sada sam se stvarno ohrabrila da pokažem što radim i nije mi žao što sam pokrenula ovaj blog.

      Izbriši
  3. Lijepa,romantična,bogata,nostalgična!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalna kutija!!! Jako mi se sviđaju detalji s čipkicom, iako, moram priznati da nisam baš najbolje shvatila dio s salvetom, tkaninom i glačanjem...ali idem kliknuti na slikicu da je povećam pa možda shvatim :)))
    Jurim sutra u ktc, a ti budi i dalje tako vrijedna i maštovita!

    OdgovoriIzbriši
  5. hm, ako sam dobro shvatila prvo si zalijepila tkaninu, a na nju salvetu, pa okolo čipku?

    OdgovoriIzbriši
  6. bas je carobna ! jos da mi je ktc usput , ali vrijedilo bi zaletiti se do tamo!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima!Slijedeći post je o tome kako prenijeti slike sa salveta na platno...

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...