utorak, 28. veljače 2012.

Stari kartonski kofer


Mislim da je ovaj kofer star gotovo stotinu godina, a stigao je do mene sasvim slučajno prije desetak godina. Sakupljala sam stare stvari za organizaciju 'Dana kruha' u našoj osnovnoj školi pa sam obilazila sela u potrazi za stvarima, koja bi ostala u školskoj etno - zbirci. Ovaj stari, kartonski kofer, na moju veliku radost, bio je osobni poklon meni. Spavao je na tavanu jedne štale i napokon ugledao svijetlo dana.


Danas u njemu čuvam smotke čipaka i traka, te manje komade finog tekstila poput samta i pliša, satena i organdija. U njemu vlada kreativan nered. Sve je uredno namotano, ali isprepleteno već kako kad trebam pojedini komad čipke ili tekstila. 


Onako nadobudno sam mislila da ću u njega uspijeti strpati sve takve materijale koje imam, ali nisam! 
Kako je karton na poklopcu malo odguljen, osmisliti ću neki kolaž da ga ukrasim.


4 komentara:

  1. Meni ovo izgleda kao škrinja s blagom i tako bih je rado prekopala . . .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i je moja škrinja s blagom i ja stalno po njoj kopam!

      Izbriši
  2. Baš je divno,meni ima ovo veću vrijednost nego bilo što,kako si divno iskoristila i očuvala ovu krasnu starinu:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...