četvrtak, 9. veljače 2012.

Svijećnjak



Svijetlo svijeće i lučica uvijek daje neki poseban dojam romantike i svečanosti. Ove sam svječnjake radila za Božić. Za njihovu dekoraciju iskoristila sam malo čudan predmet - mekanu bakrenu žicu za ribanje lonaca. U toj boji našla sam je samo u Mekator tgovini. Nisu loše ni srebrne, ali ova bakrena ima poseban sjaj kad se svijeca upali u mraku. 


Bakrenu sam žicu zalijepila silikonskim ljepilom otprilike do polovine obične staklene čase. Na drugu polovinu zalijepila sam sedam staklenih 'nuggeta' (ima ih u Chemacu) u bakrenoj i mliječnobijeloj boji.
Jos jedna mirisna lučica i sviječnjak je gotov.


Nema komentara:

Objavi komentar

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...