srijeda, 22. veljače 2012.

Tehnike rada

Prošlim postom sam vas zaintrigirala slikom na kutijici i priznajem, možda nisam bila dovoljno jasna kako dobiti slike na platnu. Katkada uzimam sve zdravo za gotovo i mislim da su već svi o tome sve čuli pa ne volim zvučati kao da sam otkrila Ameriku ili da popujem svima koji se isto kao i ja bave sličnim stvarima. No, jasno mi je da ne znamo svi sve pa tako ni ja. Evo, opisati ću vam kako se prenosi motiv sa salvete na platno.
Potrebno vam je specijalno ljepilo za tkaninu Textil medum (kupim ga u Chemacu, 150 ml/29 kn), komad gusto tkanog platna, škare, kist i motiv sa salvete.
Tehnika je, zapravo, ista kao i kod obične salvetne tehnike, samo je podloga platno.





1. Najprije izrežite komad platna, koji veličinom odgovara motivu ili bolje, odrežite malo veći komad od motiva. Zatim prvo ljepilom namažete platno. Stavite ispod komad novinskog papira da ne zaprljate stol ili sl.


2. Postavite motiv sa salvete i premažite ljepilom od sredine prema van. Pustite da se osuši.


3. Ispeglajte potpuno suhi motiv s naopake strane i voila! sad ga možete koristiti za vaše projekte.





Slike na platnu mogu se dobiti i printanjem sličica na posebnoj vrsti transfer papira, koje kupim u trgovini potrepština za kompjuter. Obično stoje tamo gdje je foto i obični papir za printanje. Koristim Word da napravim kolaž slika koje mi trebaju i jednostavno isprintam list na taj papir. Kad se posuši, glačalom prenesem  na platno.

Broj komentara: 10:

  1. Lijepo objašnjeno. još nisam salvetu stavljala na platno, ali sam koristila transfer papire. I u zadnje vrijeme nove tehnike aceton i transfer gel. Ma ima toliko toga ko će sve to znat i isprobat, meni je koma sa svim tim čudima
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si odlično sve objasnila,ni ja nisam imala prilike probati ovo raditi,ali evo mi sada volje da se odvažim,i ja se iskreno slabo snalazim sa tim svime..hvala ti,odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je super, baš mi je to trebalo!!!! Hvala :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. :)))) Hvalaaaaa!!!!
    Eto, komentari ispred mene, ali i oni koji će uslijediti, su samo dokaz kako sve mi, kad pišemo post, mislimo da oni koji čitaju to već znaju, pa ne želimo nikog učiti pameti i ponavljati ko papige, no treba misliti da uvijek ima onih koji ne znaju i žele naučiti, pa ovaj tvoj mali tutorijal mogu samo pohvaliti! Vrlo jednostavno objašnjeno!
    Imaš pusu od mene :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravo kažeš Sanja, a smisao ovakvih blogova nije samo da se 'hvalimo' našim projektima nego da pokažemo sve što se može napraviti i naravno kako to napraviti (osim ako netko ne želi ljubomorno čuvati 'tajnu'). Malo se i šalim, ali tako je, zar ne? Ubuduće ću napraviti još koji ovakav post - za nas koje znamo i naročito za one koji ne znaju. Uvijek se nešto nauči čitajući ovakve blogove.

      Izbriši
  5. odlicno! svakako cu to isprobati sada kada imam detaljne upute :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijep pozdrav, pronašla sam te kod drage Blue Hortenzije, svaki tutorijal je dobro došao. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Poštovana. Htela sam da pitam. Šta se radi sa salvetom, ona ostaje ili se skida? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, salveta se ne skida nego se zalijepi peglanjem na platno i ostane kao slika.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...