nedjelja, 18. ožujka 2012.

Broševi od organdija


Broševi od organdija lijepi su zbog sjaja koji sam materijal ima pa ne treba previše ukrašavati. jednostavni su za napraviti samo treba malo iskustva i spretnosti prilikom rada sa svijećom. Potrebno je najprije izrezati krugove od organdija u najmanje tri veličine. Boje složite sami.


Koristite sintetički organdi jer će se on pod utjecajem topline plamena lagano topiti i savinuti. Jednostavno upalite lučicu i nad plamenom na određenoj visini okrećite krug tako da se materijal lagano topi stvarajući nabore poput latica. To baš ne možete puno kontrolirati, kako će pojedini krug ispasti. No, zapravo ne možete puno ni pogriješiti, samo pazite samo da ne približite previše plamenu jer će izgoriti!


Potom skupite sve krugove, složite cvijet, sašite, zalijepite nekoliko perlica u sredinu. Kopčicu pričvrstite na zadnju stranu.



4 komentara:

  1. Jako su lijepi,tako decentno djeluju,ovaj tamni mi je favorit:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mojoj nećaki se sviđa baš taj tamni, kao i meni! Napraviti ću još koji. Dosta brzo ide, za ovih šest trebala su mi dva sata.

      Izbriši
  2. Krásne kvietky a veľmi pekný blog. Prajem pekný deň.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ďakujem, Jana.

      Posjetila sam tvoj blog i slijedim.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...