petak, 2. ožujka 2012.

Izazov


Ne nije onaj kviz nego mala igra. Pa evo, prihvaćam! Izazvala me Sanja. A što treba? Kako piše gore: 3 blog prijatelja, 3 alatke, 3 želje.

Pa, krenuti ću s alatom iako mi je teško odabrati jer koristim svašta, a kad kreiram izgledam kao u središtu tek ekplodirajuće atomske bombe, tj. svi materijali i alati me okružuju nadohvat ruke. No, škare su ipak broj jedan. S njima sam naučila baratati još kao jako, jako mala djevojčica (pitajte moju mamu što sam sve srezala!). Drugi je kist; njime slikam, mažem boju, ljepilo... Treća alatka - silikonski pištolj.


Tri želje. Prva; preurediti komadić kuće u kreativnu radionicu. O tome već dugo sanjam i mislim da ću konačno nešto i napraviti. Druga; imati malo više novca da nabavim sve one divne stvari, koje se mogu danas nabaviti za sve moguće hobije. Iako mislim da katkada upravo nedostatak nečega, potiče kreativnost. Treća; malo bolji printer za slike koje trebam u projektima. 


Tri blog prijatelja. Ovaj blog pišem tek mjesec dana pa nemam još mrežu s puno blog prijatelja iako se svakim danom puni kućica i havala vam na tome! Ali evo, izabrala sam:


Nije obavezno, ako želite!



4 komentara:

  1. Čestitam na odlično odrađenom izazovu
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je nešto drugačije...možda,se i priključim,ali nepobitna je istina da sm užasno lijena i nemarna prema takvim izazovima. Mea Culpa!.Hvala tebi što si me se sjetila :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ti si ista ja :)))))))
    Idemo zajedno sa škarama i kistom u ostvarivanje svojih želja!!!!
    pusa

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...