četvrtak, 29. ožujka 2012.

Još malo inspiracije


Evo još nekoliko jaja za inspiraciju. Danas poslijepodne počinje sajam i već se veselim. Već znam da će mi biti super. Ovo veliko jaje je od stiropora, slučajno sam ga našla u jednoj knjižari - uopće nisam znala da imaju hobbby stvari! Nisam samo jaja htijela naručivati iz Chemaca jer se poštarina ne isplati kad se kupuje na malo. Jaje je veliko je 15 cm i  koštalo je manje od sedam kuna.


Ovo su moja paier mache jaja. Stigla sam napraviti još šest. Jedno sam upotrijebila za nešto drugo, a ova sam ukrasila. Ako imate kakvu salvetu ili decoupage papir s rukopisom, upotrijebite ga; meni su ta jaja divna i ne treba im puno ukrasa. Na moje sam dodala samo ružicu od čipke sa staklenim gumbićem.


Broj komentara: 6:

  1. Beautiful Easter eggs.

    Have a nice day

    Hugs Bente

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Bente, you have a wonderful blog. I decided to follow it.
      xo,xo,xo

      Izbriši
  2. Želim ti svu sreću i dobar provod!

    OdgovoriIzbriši
  3. Izrada ti je prekrasna.Želim ti svu sreću.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...