subota, 3. ožujka 2012.

Krletka


Pronađem tako komad zahrđale žice u podrumu (čim još malo otopli, podrum zaslužuje jedno generalno spremanje - tko zna što ću još pronaći!) i spletem ovu malu krletku. Uopće nisam imala neki plan kako će izgledati, a ispala je nekako oblikom u orijentalnom stilu pa sam na žicu objesila nekoliko metalnih pločica.


Malena ptičica sjedi na ljuljčki obješenoj u sredini krletke.

Broj komentara: 7:

  1. To ja zovem kreativnim umom - od obične žice - nešto krajnje prekrasno! (podsjećaš me na moju Ninu, od preostalih ostataka koje namjeravam baciti, ona to brže-bolje pokupi i složi kreaciju, na moje oduševljenje)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, s tom kreativnošću se doista rodiš i jednostavno MORAŠ stvarati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpuno se slažem sa "Nostalgiom"!
    Bravo za ideju, al mi je ptičica nekako usamljena, pa možda da joj nađeš još jednu ili da joj staviš malo cvijeća :)))
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja kreativnost nema granica,ovo je tako simpatično osmišljeno i napravljeno,divim se,a još mi draže vidjeti te na ovoj sliči u tvom profilu..lijep ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely. Konačno sam se odvažila izaći na vidjelo!

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...