petak, 16. ožujka 2012.

Kutije, kutije...

Još dvanaestak dana do sajma pa se moram disciplinirati da svaki dan napravim bar dvije - tri stvari. Završila sam nekoliko kutija.  Za Božić su odlično išle kutije s raspucalom bojom i ukrašene salvetnom tehnikom, a sad imam limenke od keksa i bonbona te drvene kutije u posve drugačijem stilu;  sigurna sam da nitko drugi neće imati ovakve kutije.

limenka s pticom i gnijezdom

drvena kutija

mala drvena kutija

limenka s pilićima






Broj komentara: 5:

  1. I ja sam sigurna da nitko neće imati ovako lijepe i originalne kutije..divno izgledaju:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo!!!
    Ja sam sigurna da ovakve kutije nitko nema! Posebne su, prelijepe, romantične, napravljene sa puno mašte i smisla za sklad!

    OdgovoriIzbriši
  3. Neobično i zanimljivo!!!Napravi još puno kutija do sajma i naravno, sve ih prodaj na sajmu!!!Sretno:)):))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Kutije bi bile i ljepše i bogatije no, nažalost, moram ih praviti za prodaju, što znači pronaći neku manju cijenu, napraviti dobar proizvod, a utrošiti manje materijala jer bi inače cijena rasla.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...