srijeda, 14. ožujka 2012.

Nelycina kokica


Baš je dobro što čitamo blogove pa nam nečiji post posluži kao inspiracija. Nely pratim od njenih početaka i jako mi je drago što se odlučila pisati blog. Tamo sam vidjela kako napraviti ovu super jednostavnu kokicu (samo kliknite na crvene linkove).
Kako više nemam pravog perja, oprenatila sam moju kokicu na drugačiji način. Sašila sam je od komada tkanine kojoj sam najprije raščerupala rubove. Potom sam repni dio omotala s obje strane raščerupanom trakom presavijenom ne baš na pola da dobijem dupli red čupica. I tako sam dobila privid pernatosti! Moja je kokica mala pa sam sve sašila rukom.


No, moja je kokica, iako sjedi na gnijezdu i čuva plavo jaje kao i Nelycina, dobila i krletku. Gnijezdo sam savila od kokosovih vlakana i zalijepila na drveni panj.


Potom sam zalijepila kokicu i jedno jaje te dodala pero. Na panj sam u podjednakim razmacima pričvrstila čavlima komade žice od kojih sam isplela krletku. Završni dijelovi žice su spiralno smotani i ukrašeni metalnim pločicama, a dvije sam savila u srce. Mislim da ću napraviti nekoliko ovakvih krletki za sajam.

pogled odozgo...

4 komentara:

  1. Ma nisam ni sumnjala da će biti genijalna izvedba,predobro si se snašla i sve ukomponirala,baš mi je drago da ti je ideja poslužila...savršeno,savršeno izgleda..bravo draga Vesna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh da,da...mislim da bih i ja sad mogla napraviti koju koku!

    OdgovoriIzbriši
  3. I love these little chickens and the cage is great. Your boxes are lovely as well, you should do well at the fair. I really enjoy your blog.
    Hugs Jackie

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...