srijeda, 7. ožujka 2012.

Ogledalo


Ovu kućicu u kojoj se nalazi manje ogledalo napravila sam prije nekoliko godina. Materijal su obične kartonske kutije za pakiranje proizvoda, kojih ima u izobilju u kontejnerima za stari papir. Volim reciklirati i volim materijale, koji su prirodni. Da bih dobila potrebnu debljinu, prvo sam zalijepila dva sloja kartona. Lijepim ih ljepilom za drvo, a potom opteretim da se dobro spoje i pustim do idućeg dana da se suše.


Slijedi rezanje dobrim oštrim nožem ili skalpelom. Pravac držim jednim dužim ravnalom. Izrezala sam i 'prozore' na vratima, te glavnoj ploči. Nakon toga je potrebno zalijepiti još jedan sloj kartona, tako da prozori postanu niše. Vrata sam spojila platnenim trakicama, koje sam izrezala da izgledaju kao prave 'šarke' za vrata. Zalijepljene su ljepilom i još dodatno spojene pribadačama (vidi se na prvoj slici, kad je povećate).


Bojala sam akrilnom krem bojom koristeći četku. Boju iz četke treba prilično odstraniti prije bojanja tako da se boja gotovo  'na suho'. Kako je karton valovit, dobila sam nepotpuno obojanu površinu tamo gdje je kist preskakao udubine. Kad se akrilna boja osuši, još sam malo dodala zlatne boje prskanjem po cijeloj površini.


U sredinjoj niši se nalazi ogledalo uokvireno pijeskom i školjkama, a iznad je niša s anđelom. U duguljastoj donjoj niši, na koju sam najprije zalijepila papir s tekstom, nalaze se komadić cimeta, muškatni oraščić i puževa kućica.


Raznolikim predmetima poput suhog cvijeća, kamenčića, pužića i sličica, ukrašene su i niše na vratima. Rubove sam namjerno ostavila takve da se vidi valovita struktura kartona; samo su malo obojani istom bojom kao i plohe.




Broj komentara: 7:

  1. Vesna ovo mi genijalno izgleda,ovo ja nazivam umjetnošću,reciklaža koja je toliko ugodna oku,zbilja savršeno izrađen deko predmet:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo predivno izgleda, ma tko bi rekao da se od kartona može tako lijep komad umjetnosti napraviti!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava kreativka. Vjerujem da neizmjerno uživaš u svojim izvedbama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako u tome uživam; odmalema sam uvijek nešto smišljala. To mi je u genima, puno nas ima spretne ruke i tu 'umjetničku žicu'.

      Izbriši
  4. wow ovo prekrasno izgleda a najslađi je mali anđeo na vrhu pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. LOVE LOVE LOVE your altered art creation. So much so as now I'm a follower!!!!
    Hugs Lynn

    OdgovoriIzbriši
  6. So beautifully made, wonderful blog you have, thanks for visit and nice comment on my book.
    Anni

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...