utorak, 20. ožujka 2012.

Pičica i gnijezdo


Sunce za vikend me izmamilo u park i na stazi sam opet našla gnijezdo neke ptičice. Pokupila sam ga jer mi baš treba za dekoraciju doma za skori Uskrs. Doma sam još donijela još nešto češera (nemam ih nikad previše!) i plosnatih kamenčića s pruge.


Uvečer sam dvije kartonske kutijice oblijepila papirom iz neke stare knjige i zalijepila jednu na drugu. Sjetila sam se da negdje imam male ptičice od stiropora obljepljene pravim perjem, a gnijezdo me inspiriralo za ovu 'instalaciju'. 


U jednu kutiju zalijepila sam ptičicu i jedan jajoliki pirgavi kamenčić s pruge. Napravila sam i mali natpis 'nesting place'. To mjesto za gnježđenje, nije li to upravo naš dom baš kao što ptičice svijaju svoj, ta mala gnijezda? 


U gornju kutiju stiglo je gnijezdo s jajima; gnijezdo od kokosovih vlakana i tri jajaste perlice. Dodala sam još par pera. S tim sam bila jako zadovoljna, ali nešto mi je nedostajalo. 


Onda sam napravila malu rešetku od šest komada bakrene žice, pričvrstila je pribadačama i - to je bilo to! Komad žice pričvrstila sam na vrh pa se kutijica može objesiti i na zid. 
Fasciniraju me ptičice pletilje. Remek djela, zar ne?









2 komentara:

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...