četvrtak, 1. ožujka 2012.

Ptičica i leptir


Priroda mi je uvijek velika inspiracija što zbog materijala koje mi daruje, što zbog motiva, koje koristim u kolažima. Ptice i leptiri su mi, pored školjaka, najdraži. Ptičice i leptiri, ti dragi stanovnici moga vrta, uvijek bude neki poseban osjećaj dragosti i uvijek izmame osmijeh na licu.


Ovdje sam kao podlogu koristila crveni naborani papir, koji sam nalijepila s obje strane tanjeg kartona. Rub sam obojala zlatnom bojom.  U sredinu sam nalijepila komad teksta iz stare knjige kojemu sam spalila rubove.


Sličice leptira i ptičica sam izrezala s printanih papira, koji su bili dodatak u talijanskom časopisu za ručni rad 'Rakamu'. Dodala sam i stare njemačke izreke ispisane goticom.


Još malo iščupane gaze, dugme, jedan cvijetić s perlicom i vitice ispisane bojom u tubici koje se poslije sušenjem stvrdnu. 


Broj komentara: 6:

  1. Prekrasno i tako romantično! Baš si želim jedan lijep bookmark i sigurna sam da ću uskoro složiti nešto slično. Volim čitati iako ne stižem koliko bih željela a sigurna sam da uz ovakav predivan predmet umetnut među listove čitanje postaje još veći gušt! Bravo za kreativnost i kombiniranje detalja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno ovo su prava mala djela,meni se ovo jako sviđa,zbilja napravljeno sa ukusom:)

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni je priroda uvijek najbolja inspiracija, a najviše u proljeće i jesen! Tvoja igra s papirom je završila sa ovim predivnim i maštovito složenim bookmarkerima koji su me očarali! Sve je na svom mjestu, od gumbića do izreke ispisane goticom...savršeno!!!
    Upravo dovršavam igru "izazov" u koju ću te uključiti, pa ukoliko želiš poigraj se!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za izazov sam uvijek... i još uvijek se volim igrati. Moram 'skočiti' do tebe.

      Izbriši
  4. Jako lijepo. Sve si lijepo ukombinirala i dobila predivne bookmarkere.

    OdgovoriIzbriši
  5. jako lijepo i jako lijep blog pozzzz

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...