ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

Ptičice na gnijezdu


Smišljajući prigodne ukrase za moj sajamski 'štand' napravila sam i sebi nekoliko ukrasa za Uskrs. Jučer je dan bio prohladan i tmuran pa sam čitavo poslijepodne radila u 'radionici'; bojala kutije, pripremala krpice i uspjela napraviti jednu kutiju (naravno da ćete je vidjeti). Kad gledam stvari, koje namjeravam prodati na sajmu, nekako uvijek imam osjećaj da mi se od njih teško rastati. A opet, s druge strane, one nisu stvari nekog masovnog ukusa pa ljudi, koji ih kupe, nekako su slični meni i nadam se da će se u njihovim kućama lijepo udomiti. Prepoznaju ih kao nešto što vole, ali, kako kažu, nemaju moju kreativnost da to sami smisle i naprave. nama, kojima je to nešto posve normalno, druge oduševljava. Moja kolegica kaže da joj mogu dati sav materijal, a ona opet ne bi znala što s tim!


Sad sam iskoristila ono malo gnijezdo, koje sam pronašla u parku prije nekoliko dana. Zalijepila sam ga na papirnati lončić za presađivanje. U gnijezdo sam smjestila dvije ptičice i nekoliko jajastih perlica. Još jedna svježe zelena, karirana mašna i - ništa više ne treba! Kad stigne Uskrs ukomponirati ću ptičice na gnijezdu s nekoliko grančica vrbe, proljetnim cvijećem i prigodnim stolnjacima.




Broj komentara: 5:

  1. Prekrasno, gotovo čujem pjev ptičica toliko uvjerljivo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. wow jako lijepo izgledaju ptičice gotovo stvarno prava obiteljska atmosfera, tvoje sve slike odnosno radovi ovako kad ih objaviš izgledaju sjajno i blistaju

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna,stvarno divna ideja i tako divno realistično djeluje zbilja kao da čujem pjev ptičica i ja:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršena uskrsna dekoracija koju već sada mogu zamisliti sa proljetnim cvijećem, grančicama vrbe i tsl.
    Mislim da sve imamo taj problem da nam se teško rastati od stvari koje same izrađujemo, ali opet, kao što i sama kažeš, nadamo se da će lijepo udomiti i negdje drugdje!
    Kutiju jedva čekam vidjeti :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala. Za ovaj blog se baš potrudim napraviti i dobre fotke...

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...