ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

Srce od šiba


Radila sam puno vjenčića i srca od šiba i najdraže su mi one brezove, osobito vrste s padajućim granama, kakva je bila breza koju su prije par mjeseci srušili su ispred željezničke postaje u blizini moje kuće. Sve sam vršne tanke grane posjekla i donijela doma. Nekoliko sam dana poslije plela vjence i srca jer se grane stajanjem previše osuše i više nisu tako savitljive.
Mnoge sam vjenčiće prodala na lanjskom Božićnom sajmu, osobito one u country stilu - gotovo su 'planuli'! Ovo srce od šiba, koje služi kao podloga srcu od tkanine, najprije sam obojala krem akrilnom bojom. Tamne grane bile su preveliki kontrast bijelom srcu. Dodala sam svjetlucavu mašnu od organdija i srce ukrasila paletama i zlatastom čipkom.






Broj komentara: 6:

  1. Divno si izradila srce,posebno mi je krasan detalj od šiblja,jednostavno a tako efektno sve izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekokrasno i vrlo maštovito!!! Čista petica!
    Sad znam da voliš i šibe :))) Kod mene je breza sve manje, pa time i njenih lijepih tananih šiba, ali dobru mi dođu i one vrbove :)))
    pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kada vidim ovakve uratke, žao mi je što ne znam raditi sa šibom.Ovo srce mi je taaaako romantično!Velika pohvala:)):))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Pa sa šibom je baš jednostavno. Napraviti ću jedan post tutorial - kako radim srce. Pozdrav!

      Izbriši
  4. Nešto sasvim novo i još neviđeno. Tako je nježno i romantično!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...