srijeda, 21. ožujka 2012.

Tutorial: Papier mache


Malo sam se kasno sjetila napraviti nekoliko jaja od papier mache' mase, no radijatori još rade pa se nadam da će se do vikenda jaja osušiti i da ću ih do drugog četvrtka, kada počinje sajam, ukrasiti.
Zapravo sam ovdje htjela reći kako pravim papirnu masu.

Recept:

2 kutije za jaja (moje su bile zelene)
ili novinski papir
ljepilo za tapete
voda
mikser 
sjeckalica za povrće

Papir, bilo novinski ili onaj od kartona za jaja treba nakidati i dobro namočiti u vodi. Moj je stajao u vodi jedan dan. Potom papir treba u šaci lagano iscijediti i usitniti u sjeckalici. Ne treba stavljati odjednom puno papira u sjeckalicu. Koristila sam dva kartona od jaja (ona od 6 kom) i dobila mase za 7 jaja i jednu malu zdjelicu. 
Tri žlice ljepila za tapete treba rastopiti u vodi i pustiti da nabubri. Koristite recept s kutije. Ako dodate premalo vode, dobiti ćete grude koje je teško razbiti.
Mikserom miksajte usitnjeni papir i dodajte ljepilo da dobijete gustu masu. Masa mora biti čvrsta tako da možete od nje napraviti kuglu. 
Masom sam jednostavno oblijepila ispuhana jaja i pustila da se suše.

Ako želite napraviti zdjelicu, masom oblijepite jednu keramičku, naopako okrenutu zdjelicu. Da se ne zalijepi za nju, prije toga stavite prozirnu foliju.


1 komentar:

  1. Hvala ti za ovaj tut,ovo uvijek dobro dođe znati..odličan post!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...