subota, 17. ožujka 2012.

Vjenčići

Završila sam i par vjenčića, koje sam već imala smotane od prije. Smotana su od brezovih šiba dok su bile svježe da ne bi došlo do pucanja. Dodala sam samo kariranu traku i malo usksnog dekora...


 Nisam pretjerivala s dekoriranjem jer bi više materijala povisilo i cijenu proizvoda. Imam iskustvo da s cijenama ne treba pretjerivati, ali ne treba ni podcjenjivati svoj rad. Da su neka dobra vremena, sigurno bi sve te moje kutije, vjenčići, jaja i dr. bile bogatije ukrašeni. Ovako, moram balansirati da proizvod bude kvalitetan, a cijena umjerena.


Sinoć sam uz 'Leathal Weapon 3' sašila još jednu kokicu i nekoliko shabby vrećica za lavandu. Kokica je dospjela na vjenčić, a dodala sam joj gnijezdašce s jajima. Polijepiti sve ovo danas, trajalo je samo pola sata.

-----------------------------------------------------------------













Broj komentara: 6:

  1. Prekrasan vjenčić! Karirana traka uvijek učini čuda. Pokušaj i s rozom ili svjetlo plavom, čini mi se da bi isto bilo vrlo efektno. I imaš pravo, nekad je manje bolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budem,budem... imam baš plavu i zelenu karo traku...

      Izbriši
  2. Vesna vjenčići su ti prekrasni,ovaj mi je poseban gdje si dodala i kokicu,zbilja je sve osmišljeno i izrađeno predivno..i da manje je uvijek više:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti za one karo trake, napraviti ću još koji sa zelenom i plavom...

      Izbriši
  3. Pametno razmišljaš što se tiče balansiranja između kvalitete i cijene, a to ti očito odlično i ide, jer si inovativna i vrlo maštovita, pa znaš kako uštediti na materijalu a da gotovo proizvod ipak izgleda savršeno i na taj način i tvoj rad bude nagrađen!
    Vjenčić je predivan, ničeg ni previše ni premalo, a kockasta tkanina se odlično slaže sa šibom! I kokica je super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sanja. I tvoj mi je blog inspiracija, kao i mnogi drugi. Baš volim biti u tom dobrom društvu hobby blogera.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...