subota, 7. travnja 2012.

Bojanje jaja


Uvijek su mi najljepša jaja bojana prirodnim bojama, napr. onom iz ljuske luka. Ima i drugih prirodnih boja poput onih iz cikle, crvenog kupusa, kopriva... Možda nisu tako intenzivne kao sintetičke, ali meni su baš zbog te nesavršenosti lijepe.


Za one koji ne znaju, motivi cvijeća i grančica pričvrste se komadom stare najlonske čarape, koja se nategne preko jajeta i čvrsto zaveže.


Za bojanje u luku potrebno je jaja kuhati u vodi do željene nijanse. Ta se jaja mogu odmah izvaditi iz boje.


Za bojanje u drugim prirodnim bojama, jaja je potrebno skuhati i ostaviti da stoje dok se ne ohlade. Za te boje biram jaja svijetlije ljuske da se boja bolje istakne.


Obojana jaja lagano natrljam komadom 'špeka' ili masti da dobiju sjaj. Jaja bojana prirodnim bojama zdrava su za jelo pa je i to jedna prednost pred umjetnim bojama.





Broj komentara: 5:

  1. Krasne su ti pisanice,i moja varijanta je sa prirodnim bojenjem i zaista je najljepše..sretan ti Uskrs Vesna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Boje su ti ispale savršene, a pisanice unikatne!Posebno me dojmila ljubičasta boja!!!
    Želim ti sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni je taj način najdraži.Jako su lijepa!
    Sretan ti Uskrs!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...