subota, 28. travnja 2012.

'Cukerpiksla'


Možda ćete se nasmijati ovom naslovu - 'cukerpiksla'; mislim da svi koji su učili njemački znaju o čemu se radi. Ako i ne, većina zna da je 'zucker'- šećer. Mi smo stručnjaci u iskrivljavanju tuđica pa je tako od njemačke riječi nastala ova -naša. Ionako limenke i slične posude najčešće zovemo opet iskrivljeno - 'pikse'.
. U skladu sa starinskim duhom ovog bloga upotrijebila sam ovu riječ, koju su koristile naše bake, a zapravo nije označavala samo posudu za šećer već i onu sa bonbonima tj. slatkišima.


Samu posudu donio mi je brat nakon što su on i žena mu napravili inventuru u svojoj kuhinji. Tako su do mene stigle sve bočice i posude, koje više ne trebaju. Nisam je bojala jer je već bila bijela, dakle, onakva kavu sam htijela. A ružni print nekog povća, koje je imala okolo, sakrila sam kariranim platnom i čipkom.


Posuda je imala drveni poklopac, ali se gumica koja ga drži ispala pa poklopac ispada. Zamijenila sam ga novim, plutenim i ukrasila cvijetom od tila, čipke i komada kariranog platna.


Broj komentara: 6:

  1. Prekrasna! Dala si mi ideju za novi post jer i sama imam nešto slično u kuhinji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ispalo je predivno,hvala na ideji!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Imam ih još jednu veću pa ću i od nje nešto napraviti u nekom drugom stilu. Pokupila sam i ja nekoliko ideja na vašim blogovima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgleda,baš je pravi cuker:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo mene opet!Imaš nagradicu na mom blogu:)):))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na nagradi; jedino, ne znam hoću li stići napisati taj post.
    što se tiče sajma, i mene je razočarao naš sajam za Uskrs... U usporedbi s Božićnim, zaradila sam 1/3, a ljudima se sviđa neopisiv kič!!!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...