četvrtak, 19. travnja 2012.

Kutija za kekse


Vjerujem da barem polovina nas ima doma jednu limenu kutiju, onu u kojoj su bili oni danski keksići. Sortirajući razglednice, naišla sam reprint razglednice s motivom djevojčica iz viktorijanskog doba. Ta mi je razglednica poslužila kao središnji dio na poklopcu kutije. Donji dio kutije sam obojala u boju slonovače. Poklopcu sam obojala samo rubni dio jer će sredina ionako biti pokrivena kolažem.


Potom sam rub poklopca obljepila papirom s tekstom iz stare knjige, a na kratki okomiti rub komad čipke. Kolaž oko slike u sredini poklopca složila sam koristeći komade starog heklanog tabletića, raščupane gaze, čipaka i cvjetića.


Na kraju sam još zalijepila perlice, školjke, leptiriće i sedefaste gumbiće. Na rub kutije sam  nalijepila papir iz knjige (jednostavno ga gulim da dobijem trake neravnih rubova) i nekoliko cvijetića. 



Broj komentara: 5:

  1. Prekrasno! Sve od efekata do završnog izgleda.:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Genijalno Vesna,stvarno se divim uvijek sve dovedeš do savršenstva:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kutija je zaista prekrasna, nježna i romantična,s odlično iskombiniranim detaljima...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima, ponestaje mi vintage materijala, ali nabaviti ću ja već... za nove projekte.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...