utorak, 3. travnja 2012.

Limeno srce


Limeno srce - kutiju dobila sam kao Božićni poklon od brata. Bila je pink boje i skrivala kozmetički set. Poznavajući mene, brat zna da je meni ova limena kutija veći poklon nego mirisne vodice, koje su bile unutra i potpuno je u pravu! Imala sam je već nekoliko puta u rukama, ali bez inspiracije što i kako da počnem s njom. Sve do neki dan.


Zapravo mi je ponestalo vintage sličica jer se moj (novi!) printer nešto ljuti na zamijenske boje i ne želi ih očitati. Očitao je tri, a četvrtu nikako. Ipak, u sveopćem prelistavanju papira i slika koje imam, pronašla sam ovu sliku žene sa šeširom i tako je kolaž počeo.
Obojala sam donji dio kutije 'off-white' akrilnom bojom. Volim ton boje slonovače i rijetko bojam u čisto bijelu boju. Bila su potrebna tri sloja boje da lijepo prekriju pink boju kutije.


Na poklopac sam najprije nalijepila notni i tekst papir, te uz rub stari požutjeli papir bez uzorka. Potom sam rub neuredno 'pozlatila'. Sliku sam nalijepila u centar i potom slagala kolaž od komada čupavih krpica, čipaka, starog heklanog tabletića, dugmadi, perlica, gaze, školjaka...


Školjke sam zalijepljene na smotak niti koje sam izvukla iz krpica. Kutija je poklon; nadam se da će se svidjeti onome kome sam je namijenila.

2 komentara:

  1. Zbilja nekoliko sam se puta vraćala pogledati je ponovno,prekrasna je,svaka čast na uvijek divnoj izradi i idejama:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme sada stalno gledam u nju,ali izravno..veliko ti hvala Vesna,zaljubila sam se u ovu kutiju na prvi pogled:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...