subota, 14. travnja 2012.

Proljeće

knjiga za mamu...

U ožujku sam imala dva rođendana u familiji pa sam napravila ovaj set. Koristila sam ljubičasti papir jake strukture tkzv. Unryushi papir - proizvodi se u Tajlandu i u sebi sadrži komadiće većih ili manjih vlakana. Ima ga i kod nas. Na rubove sam kistom nepravilno nanijela zlatnu boju, a u sredinu zalijepila komad bijelog platna. 


Motivi cvijetova su sa salveta, nanijeti na komad platna s 'Textil medium' ljepilom. Kad se osuši, platno se lagano izglača s naopake strane da fiksira ljepilo. Potom sam motiv izrezala i nalijepila na sredinu kartice.
Dodala sam još komadic čipke i cvijet u jedan ugao i dugme u drugi. Satenske trake provukla sam kroz rupicu na vrhu. I tako su nastale ove proljetne karte za poklone.


Od svih ukrasa, meni je najljepša ta naglašena struktura papira.




3 komentara:

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...