ponedjeljak, 23. travnja 2012.

Vintage pribor za šivanje


U godinama rata, odmah nakon povratka kući, upoznala sam jednu englesku familiju, koja je svakih šest mjeseci dovozila pomoć u moj grad. Sprijateljili smo se i tako sam uvijek dobivala pakete posebno pripremljene za mene. Vidjeli su čime se bavim i što volim pa su bili puni materijala za šivanje, konaca, vune,   igala, svakojakog pribora za ručni rad, hobby časopisa i sl. A mene je sve to oduševljavalo jer su izgleda sve bakice od kojih su skupljali pomoć, poslale svoje stare stvari, koje više ne koriste, a mogu se još koristiti. 


Tako sam došla u posijed svih onih mojih čipaka i traka, mašni, perlica, dugmadi... neke od tih stvari mi je zapravo žao koristiti i potrošiti jer vjerujem da neke od tvornica na omotima i etiketama danas možda više i ne postoje. Tako imam zgodnu zbirku, koju ću jednom izložiti u nekom od ormarića za zid, koje namjeravam napraviti. 

Ovo je otkačeni jastučić za igle - Kinezi , koji se drže za ruke!

Dio kukica i omotnica za igle.


Kutija za igle od drveta i druga od kartona s mađarskim natpisom. Tek danas sam shvatila da s druge strane ima otisnut žig s godinom 1907! Znači, ima već više od stotinu godina!

Drveni kalemi i dugmad na kartonima.

Broj komentara: 6:

  1. jao kako puno lijepih i korisnih stvari

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesna kako je to divno,baš imaš toliko vrijednih i prekrasnih detalja i stvarčica,ovaj jastučić za igle me oduševio posebno:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja starinska priča učinila je moje oči velikima. Tako reagiram kada me nešto posebno oduševi i što moj suprug uvijek primjeti:"Gle, mama ima velike oči!" Sve sam ti rekla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikako,nikako to koristiti.Izgleda neprocjenjivo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Un material estupendo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, pa ti imaš pravo blago! Kinezići su mi preslatki ;)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...