utorak, 22. svibnja 2012.

Foto album


Ovaj foto album kupila sam davno u jednoj knjižari, a svidio mi se jer su mu korice od grube lanene tkanine, a unutarnji listovi od smeđeg papira, koji ima antikni 'look'. Unutra sam složila stare fotografije moje familije, koje sam uspjela sačuvati ili su mi darovane od rođaka.


Kolažu od raznih komada tkanine, traka, čipke, dugmadi i gaze posvetila sam dosta vremena jer sam ga željela doista lijepo složiti. Krenula sam slikom hortenzije, koju sam nalijepila na sredinu korica, a zatim sam slagala krpice.


Za ovako bogate kolaže treba dosta materijala, a da cijelina bude skladna, treba pomno odabrati boje materijala. Platno u samoj podlozi sam obojala u crnom čaju da dobije starinski izgled. Čaj je odličan za bojanje tkanina, a volim kad se tkanina oboja nejednako i kad ispadnu tamnije mrlje pa doista izgleda kao da je stara tko zna koliko godina. Najbolje se bojaju pamučne i lanene tkanine i to u skupljem crnom čaju u listićima (napr. Earl Gray).






3 komentara:

  1. Album zaista izgleda autentično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je jako lijepo izrađen,posebno ovaj detalj cvijeta hortenzije mi se sviđa.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo bih nazvala "male tajne velikih majstora kuhinje"!!! Hvala za uputu o bojanju tkanina :)))
    Album je savršenstvo bez mane, a kako ne bi bio kad se vidi da zaista uložiš puno truda kako bi na kraju izgledao ovako prelijepo! Poželim ga listati!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...