srijeda, 16. svibnja 2012.

Jastučić s lavandom


Obožavam praviti vrečice i jastučiće s lavandom jer su uvijek lijepa sitnica za poklon. I sama rado primam slične poklone. Volim lavandu u ormarima i ladicama ili jednostavno kao dekor negdje u kući. A volim i kad sve miriši na lavandu dok punim jastučiće.


Ostala su mi dva komada platna obojana u crnom čaju pa sam spojila u mali jastuk. Naravno, sve aplikacije i ukrase našijem prije nego ih spojim. Šivala sam sve rukom jer mi se nije dalo otvarati mašinu, a i ljepše je jer se ne vide šavovi. A završni neujednačeni šav ionako paše u taj otrcani - 'shabby look'.




Broj komentara: 7:

  1. Prekrasan jastučić od lavande. I sama ih volim šivati. Ovakve čipkaste posebno obožavam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da i kod vas ima divnih stvari, hvala!

      Izbriši
  2. jako su ti ljepi jastučići punjeni lavandom,čipka,naheklano,ljepo ukomponirano,super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan je!!! Ovakav jastuk znaš samo ti složiti! 5+
    pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Sinoć sam uz TV počela šivati i srca. Obožavam slagati ovakve kolaže.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...