subota, 12. svibnja 2012.

Kutijica sa školjkicama


Ova mala kutija (8 x 6 x 5 cm)  je kutija u kojoj sam dobila sat. Sada je već završila na drugom mjestu jer sam u nju stavila rođendanski poklon za nećaku. Oblijepila sam je gužvanim papirom u krem boji i na poklopac složila  nekoliko školjaka i pužića.


Komadići raščupane gaze asocirali su me na alge, mrežasti til imitira ribarsku mrežu, a perlica u jednoj od školjaka biser. I tako je kutijica dobila 'morski štih'.

Broj komentara: 8:

  1. prekrasna kutijica i jako si ju ljepo ukrasila,stvarno ljepi rođendanski poklon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja , ja bar uvijek čuvam koje-kakve kutije i zato ti hvala na ovoj ideji!!!:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je lijepa, sa školjkicama i pužićima!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesna tebi nikada ne zafali dobrih ideja..odlično izgleda:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...