subota, 19. svibnja 2012.

Novi pribor


Prije tri sata sam se vratila iz Daruvara i odmah s vama moram podijeliti svoju sreću. Naravno da sam bila u shoppingu; čipkice, trakice, kutije, kamenčići, školjke... Uspješno sam kupila i tanke hlače i majice za ljeto. Ali, najbolje tek slijedi. 
Mamina sestra, moja teta, živi u Daruvaru pa smo posjetile i nju. Njezin suprug je bio soboslikar iliti 'maler', kako mi to kažemo. Iako naš naziv soboslikar bolje odražava ono što su nekada soboslikari radili. U pravom smislu su slikali zidove jer nekada nije bilo tapeta, preslikača i kojekakvih modernih novotarija.  Uzorci i bordure radili gumenim valjcima. I za to si trebao biti pravi majstor.
Već duže vremena teta mi obećava darovati te valjke i evo, danas sam odabrala desetak meni najlješih. Valjci su stari sigurno sto godina jer ih je moj tetak naslijedio od svog oca, isto 'malera'. Sada se moče u toploj vodi jer ih treba oprati, a onda izmaštati što se sve može s njima odštampati - naravno, ne samo zidovi!





Broj komentara: 6:

  1. super valjci, da je meni bar jedan takav :)
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. odlični su imaš kod mene na blogu jednu nagradicu svrati

    OdgovoriIzbriši
  3. ajmeeee kako ti zavidim na ovim valjcima...rijetkost je naći ih! Baš me zanima koliko ćeš dana (ili možda sati) izdržati da ih sve isprobaš :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovi valjci su fantastični! Baš me zanima što ćeš lijepo s njima napraviti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledajući ove valjke vidim kako su ljudi nekada imali puno više duha. Znam da ćeš staviti post čim nešto s njima napraviš i jedva čekam vidjeti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Valjci su genijalni,ja imam jedan i baš sam sretna,bit će kod tebe sigurno lijepih poslova s njima:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...