ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

Papirnati lončići


Znam, znam, Uskrs je prošao, a ja ne mogu vjerovati da sam propustila objaviti ovaj post. Stvar je u tome da postove pišem kad imam vremena tj. više njih odjednom, a onda objavljujem svaka tri, četiri dana jedan. I tako je ovaj uskršnji ostao skriven na listi neobljavljenih postova negdje pri dnu popisa jer je na vrhu uvijek onaj poslijednji napisan ili mijenjan.


Ovo su obični tresetni ili pairnati lončići za presađivanje, koje sam obojala bijelom bojom i ukrasila lepririma i djetelinama salvetnom tehnikom.
Potom sam napravila drške od žice i složila prigodne aranžmane s ptičicama i jajima. U neke sam dodala mašnice i srca od žice. Prodala sam ih na sajmu sve, a i sebi sam (konačno) ostavila jedan i imala kao dekor u kući!

Broj komentara: 5:

  1. Nisam sigurna da li je zapamtio moj komentar, evo još jednom
    Prekrasni lončići, i čestitke zbog uspješnog sajma
    P.S. I daj molim te makni provjeru putem rijeći jer nikako da pogodim, već osmi puta gađam. Ako sad ne prođe neću više ni pokušavati
    pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam nekoliko puta primjetila da se neke postavke na blogu mijenjanju same od sebe!!! Mene od komentiranja baš najviše odbija ta riječ potvrde i ono čekanje da se komentar odobri od vlasnika bloga pa te postavke nisam ni stavila. Hvala što si mi rekla - odmah sam ih promijenila.
      Pozzz!

      Izbriši
  2. Super su lončići, baš mi je drago da si ih prodala!

    OdgovoriIzbriši
  3. super su ti,drago mi je da si ih prodala.pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna ideja,jako mi se sviđa kako simpatično uklopiš razne detalje i dobiješ odlične rezultate:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...