subota, 26. svibnja 2012.

Ptičice i gnijezda


Tri prtičice, tri mala gnijezdašca smotana od niti pamuka, tri perlice, koje imitiraju jaja... 


Čitam puno blogova ljudi koji se bave sličnim stavrima; mnogi su hobby pretvorili u unosne poslove - dizajniraju za časopise, prodaju na Internetu i sl. Imaju osim toga pristum raznim materijalima, alata i pomagala. 



Uvijek kad nekamo putujem, kofer punim papirima, trakama, dugmadi, perlicama i svime što bi mi moglo ustrebati za izradu mojih projekata. A ima i ovdje dobrih vila s kojima razmijenjujem materijale, ali o tome drugi put.
I, on-line kupovina postane vam dio normalnog života. 
Ovo su neke od mojih glavnih on-line trgovina:






Broj komentara: 10:

  1. Simpatično.Hvala za linkove.Što ti je sa sličicom u profilu?!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam na što misliš, meni se vide sve slike!?

      Izbriši
  2. Radovi su ti prelijepi, nadam se, da ces i ti to pretvoriti jednog dana u unosan posao:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Gnijezda su jako lijepa, neka nam svima bude zabava i hobby a nije za odbaciti ako dobijemo koju kunicu. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepi radovi. O pa tebe ima na sve strane. Bravo, čestitam

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa, gljive i biljčice su mi struka, a volim sva[ta drugo raditi. To mi je u genima, moja je cijela familija kreativna. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđaju mi se tvoje ptičice i gnjezda.Jako si ljepo napravila,kao i sve drugo!pozz.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ptičice su prelijepe,drago mi je da su i do mene sletjele:)..zaista si kreativka i to svestrana kreativka:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...