subota, 19. svibnja 2012.

Shabby brošići

Htijela sam potrošiti sve komadiće čipaka i raznoraznih krpica pa sam napravila jos nekoliko shabby brošića. Ponekad se nakupi toliko toga da i ne znam što sve imam, ali pitam se, mogu li uopće imati previše svega? Naravno da ne. Imam još nesto na zalihama, ali čini mi se, uskoro ću morati u potragu za nekim novim stvarima. 


Živim u malom mjestu u kojem uopće nema pozamantrije (ni bilo čega drugog), nego moram putovati do Daruvara ili Zagreba. A najčešće se poslužim on-line kupovinom. Srećom, moji prijatelji i rodbina, koji znaju da meni sve treba, često donose i šalju stare stvari, krpice, razglednice i slične stvari. Za mene nema ljepšeg poklona.


Tako na ovim brošićima ima materijala sa svih strana svijeta, skupljenih ih nekih zaboravljenih ladica i ormara. Neke su čipkice stare više od 50 godina i doista u pravom smislu vintage.





4 komentara:

  1. Za brošiće mogu reći samo jedno - preslatko, a ostale probleme razumijem i predobro jer je sredina u kojoj živim još manja od Daruvara. Srećom imam prilično dobre zalihe svih vrsta pozamanterijskih proizvoda ( isto tako i vrlo, vrlo starih) i s veseljem ću ti poslati nešto iz mojih zaliha.Molim te javi mi se na mail
    krpeizakrpe@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  2. baš lijep spoj starog i stvarno starog!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepi :))) Romantični i nježni.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...