petak, 1. lipnja 2012.

Bord de Mer


Neki dan sam konačno sortirala čipke i poderane 'hekleraje' koje držim u mom starom kartonskom koferu i koje koristim za kolaže. Na to me ponukao i paket pun čipaka koje sam dobila od velikodušne Stanislave, koja radi patchwork i piše blog Krpe i zakrpe... Morala sam malo napraviti mjesta u koferu za nove materijale!  Kako dok radim baš ne pazim puno da sve vratim na svoje mjesto, nego vlada onaj kreativni kaos, komad krpice sa sličicom svijetionika pomiješao se tamo gdje ne treba.


I eto, sad sam ga pronašla, a nekako istovremeno, stigla je i nova-stara kutija s nekim kič drvorezom na poklopcu koji sam svakako htijela sakriti. Tako je nastala ova kutija s morskim 'štihom'. Prvo sam je cijelu obojala bijelom akrilnom bojom, a zatim malo izbrusila brusnim papirom da dobije pohaban izgled.


Slika svijetionika u sredini okružena školjkama, mrežom, kamenčičima i jednim komadom uzice, koji podsjeća na brodski konop... naravno, zavezala sam i neki čvor. Ljeto stiže!




3 komentara:

  1. O, tako mi je slatka tvoja nova djevojčica na naslovu bloga. Kutija je također prekrasna, morala bih napraviti nešto slično za svoj mali apartman gdje imam dosta morskih ukrasa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Obožavam skupljati te morske ukrase i uvijek s mora donesem kile šljunaka, šupljih vapnenaca, pužića i školjaka... Zahvalan materijal za rad.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa ova kutijica,krasno si opet napravila,i ja sam kao ti sve što mogu sakupiti od prirodnih materijala sakupljam,baš je zahvalan to kreativni materijal:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...