ponedjeljak, 11. lipnja 2012.

Cvjetno...


Ove oznake za knjigu još imam i moj su prvi pokušaj kolaža s različitim materijalima pa se možda vidi nedostatak umješnosti. No, meni su dragi baš zato što su prvi. Zanimljiv mi je taj proces stvaranja. Svaki put kad radim slične stvari vidi se određeni napredak - kolaži su sve bolji kao i tehnika, kojom su izrađeni. A ideje samo naviru...



Broj komentara: 8:

  1. Iskreno ne primjetim nikakav nedostatak umješnosti,baš naprotiv,meni je ovo prekrasno,a nekada baš male ne savršenosti imaju mi veću ljepotu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, baš kako ti kažeš, pretjerana dotjeranost gubi šarm prirodnog. I u vrtu volim malo 'nereda'...

      Izbriši
  2. Kroz proces koji opisuješ neminovno se prolazi kada se nešto radi po prvi put. Eksperimentira se i uči kako napraviti bolje. No ove su me oznake za knjige totalno osvojile zbog cvjetnih motiva koji su neodoljivi i koje obožavam. Što se mene tiče, nije moglo bolje!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ja baš uživam u tom kreativnom procesu i učenju nečeg novog.

      Izbriši
  3. Prekrasno...omatale bi mi koncentraciju dok čitam :) Ne bih mogla "skinuti pogled"...odmah bih u sebi smišljala neku njihovu priču...Pozdrav za Lipik :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...