nedjelja, 24. lipnja 2012.

'Kištra' za drva


Kad se uglavnom grijala kuća na drva, gotovo svako svako kućanstvo je imalo jednu drvenu 'kištru' za drva.   Ja sam jednu takvu pretvorila u 'kištru' za čuvanje zaliha brašna, šećera i raznih proizvoda od žitarica, a našlo se mjesta i za stroj za pravljenje rezanaca. Stoji u mojoj kuhinji.
Najprije sam kištru morala dobro oribati i temeljito oprati, posušiti, a onda sam je prebojala uljanom bojom za drvo. Imala sam salvete s motivom Physalisa pa sam boju za kištru namiješala da bude ista ko ona na podlozi motiva salvete. Tako se obje boje stope i ne vidi se prijelaz nego samo motiv.


Bilo je teško izrezati čitav motiv po rubovima. Izrezan je samo djelomično. Motivi su prilično dugački pa ih treba pažljivo lijepiti i paziti da se ne pogule. 

3 komentara:

  1. Divne su mi te kištre,i jako si ju lijepo uredila,ja sam prije par godina sredila sebi jednu,i baš mi je super detalj:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...