ponedjeljak, 18. lipnja 2012.

Kutija za bocu


Sigurno se i vama dogodilo da stvari ne ispadnu onako kako ste se nadali... Tako je i s ovom mojom kutijom za bocu. Zapravo je sve bilo manje-više dobro. Obojala sam je  bijelom akrilnom bojom. Kad se osušila, primjetila sam da iz nje mjestimično izbija 'bajc', kojim je prvotno kutija bila premazana. 


OK, rekoh, prebojati ću je još jednom. Kad se osušila boja, mrlja više nije bilo. Sva sretna bacila sam se u kopanje po salvetama i odlučila za ovu s motivom iz Provanse.


Sve se činilo dobro dok sam ih lijepila. Spremila sam kutiju da se osuši. Na moje veliko razočararanje, ljepilo je, očito, otopilo i boju i 'bajc' ispod pa se opet pojavi u obliku žućkastih mrlja. Šteta! Kutija je baš super izgledala.


Možda ću izeti komadić vate i malo proširiti tu žućkastu boju patinom oko motiva tako da izgleda kao da sam baš tako htijela. Možda da sam kutiju obojala uljanom bojom, toga ne bi bilo, ali više volim akrilne jer su mat i brzo se suše.




2 komentara:

  1. Iskreno meni se uopće ne čini loše,baš upravo te žućkaste mrljice daju mi neki starinski štih,djeluje kao staro,i lagano požutjelo:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...