subota, 16. lipnja 2012.

Kutija za naočale


Nedavno sam kupila kutije za naočale za samo 10 kuna komad i, naravno, odmah prionula poslu. Više si neću dozvoliti da stvari za sajmove radim 'pet minuta do dvanaest' i sobu pretvorim u opći kaos!
Otkrila sam u Daruvaru trgovinu sa jeftinim stvarima koje upravo meni trebaju, a imaju i materijale popur kamenčića, školjaka, papira, cvijetova...
Kutije su crne pa sam ih prebojala svijetlom akrilnom bojom. Mislim da ću ih sve ukrasiti salvetnom tehnikom, a ovu lijepu salvetu (i još puno drugih) nabavila sam kod Martine. Jedna košta 2 kn.


Broj komentara: 7:

  1. Moja Nina vrlo je vješta i kreativna s riječima, to se vidjelo od najranijih dana. U svojim kreativnim igrama često je govorila kako nešto mora UDRUKČITI. Ti si Vesna kompletno "udrukčila" crnu kutiju za naočale i od nje napravila prekrasnog leptira. I ja bih s guštom svoje naočale držala u njoj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako je lijepa, dobra salveta napravi čuda, a ja sam u fazi dubokog promišljanja o tvojim prekrasnim srcima s lavandom:) Jer, moja lavanda samo što nije procvala, a onda je treba negdje staviti:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako si lijepo oplemenila ovu kutiju,sviđa mi se taj vintage štih kojim sve odiše:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gle čuda , vidim kutiju za naočale! Divna je ! Još jedan projekt koji kod mene nikako doći na red! Jedno pitanje-mora li kutija biti plastična ili može i ona presvučena umjetnom kožom?!Veeeliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova kutija je baš presvučena nekom vrstom kože - umjetna, naravno, a kako je to sintetsko, dobro je primila boju.

      Izbriši
  5. Odlična ideja za poklon koji planiram već nekoliko dana,a nije mi palo na pamet da upotrebim jednu ovakvu kutiju koja se razvlači po fijokama već duže vreme.Mada,možda ću je ipak ručno išarati i prelakirati.U svakom slučaju,hvala i pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...