petak, 22. lipnja 2012.

Leptiri...


Volim tople zemljane tonove pa sam ove kartice napravila u smeđim tonovima, a da ne izgledaju previše monotono, dodala sam živo obojane leptire. Kao podlogu iskoristila sam smeđi papir vrećice za voće i njime oblijepila obje strane kartonske kartice. U sredinu sam zalijepila komad papira s tekstom, kojoj sam malo nagorjela rubove.


Svečani ton daju zlatasto obojani rub kartice, a kako nisam htijela baš pretjerati s dekorom, još sam dodala samo komad gaze i čipke. Vezice od grube smeđe špage nekako su mi najbolje pasale uz ovu 'natur' temu.


1 komentar:

  1. Baš su lijepe,i tako decentno ukrašene,to mi se posebno sviđa:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...