četvrtak, 14. lipnja 2012.

Okviri od gipsa


Za okvire od gipsa su potrebni plastični kalupi, koji baš nisu jeftini, ali od njih se može napraviti toliko okvira prije nego se unište, da se potpuno isplate. No, zato je gips super jeftini materijal pa su predmeti od gipsa dobra zarada na sajmovima.


Na Božićnom sajmu prošle godine prodala sam  puno okvira jer su zgodan i jeftin poklon. Neke sam ostavila potpuno bijele, druge sam ukrašavala motivima sa salveta i to ne samo onim božićnim. Meni osobno, bili su dragi oni s leptirima i čisto bijeli s ornamentom.
Da bi bili okviri lakši, napravim tekući, srednje gust gips. Kad se stisne jednostavno se izvadi van iz kalupa i posuši dok ne posve pobijeli.








Broj komentara: 8:

  1. Jako su mi lijepi ovi okviri od gipsa,čak su mi bijeli bez ičega i najljepši:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno izgledaju, predivno za poklon :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Okviri su odlični, i meni su ovi bijeli s ornamentima najljepši:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Sorry , opet ja imam problema s tvojim blogom!Hoću otvoriti najnoviji post-Kutije za naočale-ali piše kako on ne postoji! Jel` to samo kod mene?!
    Ovi okviri su ti predivni!ja obožavam raditi sa gipsom:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Postovana gdje se mogu nabaviti ti plasticni okviri

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...