petak, 8. lipnja 2012.

Tri srca


Bijela srca s lavandom su moj omiljeni proizvod, ne samo meni nego i drugima pa sam opet napravila tri nova. Ona prijašnja su našla svoj novi dom.


Je li se i vama teško rastati od stvari, koje izrađujete? Iako mnoge radim za prodaju pa usput ponešto i zaradim, nekako lakše podnesem kad ih poklonim. Jer ipak je ovo ručni rad u koji unesete svoju kreaciju, strpljenje, vrijeme, materijale, koje je sve teže naći jer su stari i imaju svoju drugu priču...


Osim toga, svako srce je unikat; čak i da želim, bilo bi teško napraviti dva identična.


A konačno bih mogla i sebi ostaviti jedno!



Broj komentara: 5:

  1. Bijelo, nježno, prozračno, čipkasto, romantično . . . sve što volim . . .

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, konačno bi mogla i sebi ostaviti jedno, pa zar već nisi? Poznat mi je taj osjećaj kad nešto trebaš prodati, pa ti nekako teško pada, ne možeš naći pravu cijenu kojom bi izrazila svu vrijednost ručnog rada i upotrijebljenih materijala i upravo zbog toga je nekako puno lakše pokloniti, jer u tom slučaju poznaješ osobu kojoj poklanjaš i znaš da će cijeniti tvoj poklon!
    Predivna su srca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako su mi lijepa tvoja srca,i draga su mi znaš dobro,vjerujem da je teško odvojiti se od nečega što radiš,ali još je ljepše spoznati da onaj kome je poklonjeno to zna istinski cijeniti i tvoj dar držati posebnim:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Srca kakvih god oblika,dizajna,boja ima,meni nikad nisu dosadila!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...