utorak, 5. lipnja 2012.

Vješalica


Neki dan mi je dojadilo lijepiti papiriće s porukama i noticama po kalendaru pa sam napravila ovu jednostavnu pločicu s kavačicama.  Trebalo je tek petnaestak minuta da je napravim.


Uzela sam običnu dašćicu s kašete za voće i obukla je u notni papir. Šilom sam izbušila dvije rupice kroz koje sam provukla ovaj 'feder' od žice. Njega je lako napraviti motanjem žice oko olovke.


Na kraju sam zalijepila četiri drvene kvačice za rublje.

Broj komentara: 6:

  1. zakon!!! Obožavam ovakve korisne stvarčice, a papirića bome imam posvuda, nalijepljenih na kalendar, na stolu, kraj kompa, u torbi, u novčaniku, u džepu i ne znam gdje sve ne, a ovo je odlična ideja koju neće biti problem realizirati, ali 15 minuta...hm, meni će ipak trebati malo više :)))
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Ideja je odlična , već sam negdje komentirala- meni bi trebalo cijelo jedno uže-preko cijele kuće -kako bih objesila papiriće s porukama, planovima, idejama, potrebama , špecerajem....Mogla bih do sutra , jer više ne pamtim:):):)Samo pišem i onda zaboravim gdje sam stavila papirić:(

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda, vintage look i korisna:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Za tebe ja ne brinem,znam da ćeš se uvijek snaći jer ti ideja nikada ne manjka..odlično izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja!!! Meni bi to zaista trebalo, jer sve manje držim u glavi:)))

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...