srijeda, 27. lipnja 2012.

Zvijezde od šiba


Zvijezde od šiba su zgodan ukras na vratima, a ove sam napravila jesenas u country stilu. Odabrala sam crvene šibe ukrasnog drijena, kojeg imam u vrtu. Odaberite šibe podjednake debljine, odsjecite ih na istu dužinu i sastavite šesterokrake ili petrokrake zvijezde. Povežite žicom.


Sredinu isprepletem jednostavnim omatanjem lijana lozice (Partenocissus). Potrebno je znati u koje vrijeme se lijane mogu ubrati da još ne budu presuhe. Ako su pak još zelene, pucati će. Obično ih berem u jesen kad opadne lišće. Jednostavno preplićem lijanu oko zvijezde. Preplićite kao da šivate okolo, van i unutra kako bi bilo čvršće. Budete li samo motali okolo, spadati će sa zvijezde. Isto tako, ubrane lijane je potrebno odmah omotati oko zvijezde jer će se kasnije presušiti i opet pucati.


Zvijezde sam ukrasila kariranim srcima, dugmadi i praporcima, srcima od filca i čupavo odrezanim trakicama kariranog materijala od obične kuhinjske krpe.


Zvijezde se mogu pošpricati i nekim sprejem u boji. Ona najmanja je pošpricana bakrenim sprejem , a lijepe su i bijele. Meni su pak najdtaže prirodne.

1 komentar:

  1. Divne su,tako volim prirodne materijale,baš ću i ja probati koju izraditi:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...