petak, 27. srpnja 2012.

Ogrlica sa školjkama


Na pletene pamučne majice od konca nekako mi lijepo pašu ogrlice od školjaka i drvenih perlica, a na ovoj ogrlici kombinirala sam oboje. Nanizala sam ih na tri komada obične špage, povezala i stavila kopču.


Zapravo, ovdje sam koristila puževu kućicu - praščića. Njih ne moram bušiti nego samo provući špagu kroz kućicu. Izradu nakita sam nekako potpuno zapostavila, a nekada sam sama pravila perlice od glinamola, bojala, lakirala... zahtijevno je, ali mislim da ću opet krenuti u izradu. Treba iskoristiti ljeto i vrućinu kad se sve brzo suši.

2 komentara:

  1. Tebi sve ide od ruke,jako mi se sviđa kako si napravila ogrlicu,baš ljetni đir:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, stvarno sam već zaboravila na izradu nakita... idem danas baš u Daruvar pa ću se malo opskrbiti novim materijalima.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...