srijeda, 25. srpnja 2012.

Okvir za sliku


Ovaj sam okvir poklonila prijateljici za rođendan. Znajući da voli ljubičastu boju, motiv lavande mi je bio logičan izbor.


Meni nekako izgled samog okvira asocira na ona starinska ogledala pa bih ja umjesto slike stavila u sredinu ogledalo...


Broj komentara: 5:

  1. Okvir je divan,gdje nabavljaš takve okvire? jako mi se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj sam kupila u KTC centru, no već dugo nemaju ovakve okvire.

      Izbriši
  2. Oooo da...ja bih isto stavila ogledalo u sredinu, ali će lijepo pristajati i neka vintage fotografija! Prelijep je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda fenomenalno. Ovakav detalj je savršena dekoracija za sobu ili hodnik, izgleda odlično.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...