utorak, 3. srpnja 2012.

Pernica


Prošli utorak smo moja prijateljica i ja išle u 'shopping' po našim trgovinama. Ja sam tražila stvari za moj hobby - salvete, drvene kutije, kojekakve sitnice koje bi mi zatrebale za ukrašavanje stvari koje radim. Za to su mi idealni 'kina shopovi' i oni tipa 'sve po12 kuna' jer u svom tom brdu kiča pronađem i pokoji biser.


Ovu drvenu kutiju s posmičnim poklopcem nazvala sam 'pernica' jer sam jednu takvu imala kad sam krenula u školu. Baš sam se obradovala kad sam je vidjela. Kupila sam je u KTC-u s još dvije škrinjice i jedanim pladnjem, jeftino. 
Salveta s muffinima stigla je iz NB hobby art shopa. Kod njih redovito kupujem on-line. Pa da sve bude slatko i 'bonbonasto', kutiju sam obojala u ružičastu boju o poslagala muffine na poklopac. Još par bijelih točkica i - to je to!


4 komentara:

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...